Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Där ser man...landade med SK 2432 från CPH...som går vidare till LHR, besökt ARN &CPH idag. ARN loungen var halvfull, stort plus för julmust i Scandinavian loungen. CPH var väldigt mycket folk, ingen must, men väl tuborg julebrygd och julgodis.

Borde skrivit redan i torsdags en hälsning från ARN Business Lounge innan avgång till New York via MUC. Jag kan berätta att var ganska förvånad vad som hände vid ingång.

Det var jag och två av mina vänner med sin 2 år gammal dotter. Vid "incheckning" frågade jag om vi skulle få komma in till lounge på grund av jag var den enda med EBG. Jag visade också den vouchern som fått med EB Traveller tidningen.

Den härliga kvinnan på disken sa att jag får spara voucher till en annan tillfälle och vi alla 4 var välkomna att spendera vår tid innan avgång med LH till NY via MUC. OBS: Vi hade LH biljetter till LH avgångar. Mina vännernas dotter Emelie fick till och med en barnkit med sig.

Detta ska man kalla om service och förståelsen och viljan att överträffa kundens förväntningar. Tusen tack SAS!

Borde skrivit redan i torsdags en hälsning från ARN Business Lounge innan avgång till New York via MUC. Jag kan berätta att var ganska förvånad vad som hände vid ingång.

Det var jag och två av mina vänner med sin 2 år gammal dotter. Vid "incheckning" frågade jag hur skulle vi komma in till lounge på grund av jag var den enda med EBG. Jag visade också den vouchern som fått med EB Traveller tidningen. Den härliga kvinnan på disken sa att jag får spara voucher till en annan tillfälle och vi alla 4 var välkomna att spendera vår tid innan avgång med LH till NY via MUC. OBS: vi hade LH biljetter till LH avgångar. Mina vännernas dotter Emelie fick till och med en barnkit med sig.

Detta ska man kalla om service och förståelsen och viljan att överträffa kundens förväntningar. Tusen tack SAS!

Bra service av kvinnan vid loungen. Detta gör ju att dina vänner troligtvis rekommenderar SAS eller väljer det själva nästa gång de ska resa.

Jag funderar lite på hur det fungerar om man är fem i en familj? Min familj består av fem personer och det står ju att man får ta med närmsta familjen? Så då borde väl alla få följa med?

Bra service av kvinnan vid loungen. Detta gör ju att dina vänner troligtvis rekommenderar SAS eller väljer det själva nästa gång de ska resa.

Det hoppas jag verkligen på grund av en av dessa två vuxna som jag hade som resesällskap är super anti SAS. Jag kan säga att det kändes super bra att visa honom att SAS är ett bra flygbolag med förståelsen om kundfokus. :)

Sitter just nu i SAS business lounge på LHR T3.

Lite imponerad av att de serverar bubbel trots att klockan precis slagit 0600 här. Nu bär det vidare mot OSL för vidare transport till ARN och därefter direkt vidare till LPI. Inte den mest optimala rutten, men direktflyget LHR-OSL verkade fullt i economy och jag har svårt att försvara 7kkr...

Sitter just nu i Sas Business loungen i HEL. Tyvärr 2 timmars väntan på flighten hem, men skönt att kunna sitta och jobba då.
Detta är förövrigt sista flighten innan julledighet vilket känns riktigt bra. Kommer nog att fira detta med ett eller ett par glas cava innan avfärd.

God Jul alla! :)

Då fick jag för första gången använda mitt eget Senator kort här på Arlanda. Väldigt fullt när jag kom hit, men börjar det lugna ner sig. Nästa stop blir FCL i Frankfurt.

EWR, loungemys

Smuttar (om man nu kan smutta) på en Jack D i väntan på SK910 till CPH och senare SK1416, har nyttjat en Amex Award flight för att boosta Amerikansk ekonomi, julshopping level 2 hustrun och jag har 74 kg bagage med oss hem :=) bla några iPhone 4s

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen