Är det någon som nyligen har råkat ut för LAN-kärran på en betald SAS Plus-biljett?
Anser SAS verkligen att Plus-produkten är likvärdig mellan LAN-planet och ett "vanligt" SAS-plan? Eller utgår det någon form av kompensation för en betydligt sämre hårdvaru-upplevelse?
Den verkar valsa runt i systemet lite hur som helst nu när de har andra plan på renovering - dyker bland annat upp på SK945/946 i april månad.![]()
Hej,
Jag flög detta med bokad PLUS, Tur och Retur CPH - IAD i Januari. Uppgraderade med poäng i gaten båda vägarna. Skickade in samma fråga som du frågade till Customer Service och fick kompensation för detta (Voucher eller poäng ).
Verkade dessutom som att de blockar en del platser i PLUS. Det var fullt i PLUS 1h innan avgång enligt checkin sida, men mer eller mindre alla kunde sitta utan någon granne bredvid sig under själva flygningen. Om detta beror på block eller att många gjorde som jag och uppgraderade i sista sekunden vet jag inte.
/Prox