Verkar som att den gått till Aten och vänt idag. Vad finns det för anledning till att göra en sån sväng? Tidigare vecka ser "normal" ut med blandade USA-turer t.o.m. igår. Vill för allt i världen inte ha den till Shanghai på fredag...
Verkar som att den gått till Aten och vänt idag. Vad finns det för anledning till att göra en sån sväng? Tidigare vecka ser "normal" ut med blandade USA-turer t.o.m. igår. Vill för allt i världen inte ha den till Shanghai på fredag...
Det är just det att vi är hänvisade till Plus (på sin höjd) på firman som gör att jag inte gärna åker med denna. Med så risig uppgraderingsstatistik som min så räknar jag kallt med att få sitta kvar. Men jag håller med; den var helt OK i business.I PLUS däremot är det självklart att man vill ha en "vanlig" SAS-maskin.
Nu har jag klagat för andra gången på skräpbudet 5000p eller 50 euro. Svaret är papegojlikt att "Ersättningen vi kan erbjuda dig är värdecheckar till ett värde av 50EUR eller 5.000 Eurobonusextra poäng, utöver detta är det som sagt inget mer vi kan erbjuda".Hur gick det? Fick du ett nytt bud?