seaplanepilot
New member
011430121 skrev:...dansk och svensk fackförening inte godkänner att det "bara" är gardiner runt kabinpersonalens vil område.Klicka för att utvidga...
Vad vill de ha istället för gardiner?
011430121 skrev:...dansk och svensk fackförening inte godkänner att det "bara" är gardiner runt kabinpersonalens vil område.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Just nu ser det ut som om det endast blir norsk kabinpersonal ombord på den inhyrda 340an, efter som dansk och svensk fackförening inte godkänner att det "bara" är gardiner runt kabinpersonalens vil område.Var det inte ca 1,5 år sedan dessa personer håll på att mista jobbet?Kun norsk kabinepersonale på SAS-ruter fra København ? Stand By ? Morgennyheder til rejse-, hotel- og turistbranchenKlicka för att utvidga...
telelina skrev:Åker till CPH imorgon med SK403. Tips på seating? Är EBG och åker i GO.//telelinaKlicka för att utvidga...
sembl skrev:@telelinajag åker med 403 imorgon jag med.Tog 19A har jag för mig. Flyger hem på kvällen. Stannar du i köpenhamn ?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Jag sitter på 1AKlicka för att utvidga...
Jacob skrev:Och förstås för er som eventuellt inte sett det finns det ett test uppe med en massa bilder av det nya flygplanet och stolarna i både business och economy.SAS har även varit väldigt hjälpsamma med att leta fram all tänkbara data av intresse, t.ex. seat pitch i alla olika klasser.En test av SAS nya Airbus A340 - med fully flat-stolar i business class - BusinessClass.seKlicka för att utvidga...
peterock skrev:Tyvärr vart det byte av flygplan på SK402 (CPH-ARN) imorse. 340 vart en 319.Besvikelse!Någon som vet varför?Klicka för att utvidga...