AABack2ARN
Medlem
Eftersom de inte bänder planet på 45min på Arlanda och det inte passar med USA-flygen, vad gör planet när det kommer åter till Sverige? Ferryflight till CPH?
Hmm. Avresa vid 14:00 skulle ge ankomst 07:10. Avresa 09:10 ger hemkomst 13:30. Görbart ur ett anslutningsperepsktiv, men fortfarande inte möjligt att nyttja samma plan även nästa dag (med samma schema).
Det blev SK963/SK964.
Tidtabell:
1..4567
SK963
Stockholm ARN/T5 15:00 - Hong Kong 07:20+1 333
10 timmar 20 minuter
12..567
SK964
Hong Kong 09:05 - Stockholm ARN/T5 14:35 333
11 timmar 30 minuter
Fr o m vintertidtabell 2015/2016
1..4567
SK963
Stockholm ARN/T5 13:50 - Hong Kong 07:10+1 333
10 timmar 20 minuter
12..567
SK964
Hong Kong 08:40 - Stockholm ARN/T5 13:10 333
11 timmar 30 minuter
![]()
Samtidigt som du tagit fram detta ser jag fortfarande på SAS startsida att de räknar ned till försäljningsstart.
Jag undrar om SAS har någon avsikt att öppna Stockholm-någonstans i USA/Kanada?Eftersom de inte bänder planet på 45min på Arlanda och det inte passar med USA-flygen, vad gör planet när det kommer åter till Sverige? Ferryflight till CPH?
Isf sparar dom väl det till nästa negativa kvartalsrapport?Jag undrar om SAS har någon avsikt att öppna Stockholm-någonstans i USA/Kanada?
Jag undrar om SAS har någon avsikt att öppna Stockholm-någonstans i USA/Kanada?
Hoppas på Toronto isf alt en sen avg till NewarkJag undrar om SAS har någon avsikt att öppna Stockholm-någonstans i USA/Kanada?
Ekvationen går hem så varför inte. Smart där AABack2ARNHmm, nu kom jag på en sak. Kan det vara så att de byter plats på SK943 och SK945, dvs gör Stockholms avgången till den sena och Köpenhamns avgången till den tidiga. Skulle det fungera tror ni?