Vill faktiskt ge en eloge till den personal som jobbat tiden 23-28/12. Efter att förut haft strul med de mest basala tjänster en lång tid lossnade allt..

Vi hade bokat en bonusresa den 23/12 tidigt på morgonen, men den 22/12 på eftermiddagen uppstod ett problem av privat natur där vi upptäckte att vi inte skulle hinna med flyget den 23/12. Iom att de var under 24 timmar til avresa trodde jag jag skulle bli tvungen att "vaska" 120 000 poäng. Dröm om m inn stora förvåningen när agenten lung och sansat avbokade resan ToR, satte tillbaka poängen och skickade återbetalningen på kö.
Den 27/12 fick jag mail från awardshacks (
@LSH - stor tack!) att platser dykt upp i business med SAS, JFK-CPH-ARN, då jag redan hade bokat utresan online som enkel, ARN-CPH-EWR så behövde jag hjälpa med att lösa detta samtidigt som jag hade en en FlyPremium voucher som behövde appliceras.
Var lite orolig för det skulle bli en HUACA cirkus och att platserna skulle hinna plockas av någon annan, men till min stora glädje så löstes detta snabbt och enkelt och nu sitter jag på en ToR STO- NYC på önskade datum med SAS i business och 2 st platser för 120 p.
Den 28/12 upptäckte jag att vi skulle bli tvungen att flytta höstens hemresa fr. BKK med Eva Air, 1 dag framåt i tiden. Jag hittade platser med både awardfares, awardhacks samt sas.se. Ringde kundtjänst som löste detta snabbt och enkelt..
Så hoppas att nu att den kritik som framkommit i detta forum leder dit den skall, till en förbättring av SAS kundtjänst...pepper..peppar..