Det var lite det som jag också tänkte påJV:t är ju räddningen för SAS. Helt avgörande för framtiden.
Det var lite det som jag också tänkte påJV:t är ju räddningen för SAS. Helt avgörande för framtiden.
Jag misstänker att det var den enskilt viktigaste anledningen till att valet föll på just detta alternativ.JV:t är ju räddningen för SAS. Helt avgörande för framtiden.
Men han kan väl inte veta något om Eurobonus. Det skall ju vara kvar i många år enligt många här.Ben är inte VD, han är chef/ansvarig för Flying Blue vilket då gör hans uttalande mer sannolikt än om VD surrade något om bonusprogrammet.
Ben Smith är VD. Du tänker kanske på Ben LipseyBen är inte VD, han är chef/ansvarig för Flying Blue vilket då gör hans uttalande mer sannolikt än om VD surrade något om bonusprogrammet.
Sarkasm?Men han kan väl inte veta något om Eurobonus. Det skall ju vara kvar i många år enligt många här.
På sikt ökar väl chansen att det istället kommer skyteam bolag som flyger till Köpenhamn - mer delta och korean tex. Om de vill åt transfer med sas när de väl är med. Men under en övergångsperiod borde det ju bli lugnare.Intressant att de hur det påverkar hur många pax som kommer besöka loungen i SAS-loungen i CPH.
Det de tappar stora långlinjer med *A och de får enbart in lite kortlinjer från AF/KL, dvs om de inte gör avtal med TG/SQ etc...
Det skulle vara intressant att få en siffra på hur många pax idag som resor med *A och utnyttjar SAS-loungen i CPH.
You are thinking of Ben Lipsey who is the head of FlyingBlue. He was heavy into playing the miles and points game himself too.Ben är inte VD, han är chef/ansvarig för Flying Blue vilket då gör hans uttalande mer sannolikt än om VD surrade något om bonusprogrammet.
JV:t är ju räddningen för SAS. Helt avgörande för framtiden.
Intressant att de hur det påverkar hur många pax som kommer besöka loungen i SAS-loungen i CPH.
Det de tappar stora långlinjer med *A och de får enbart in lite kortlinjer från AF/KL, dvs om de inte gör avtal med TG/SQ etc...
Det skulle vara intressant att få en siffra på hur många pax idag som resor med *A och utnyttjar SAS-loungen i CPH.