Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

...poängen kommer förhoppningsvis i slutet på februari.
Haha...jag fick 11 poäng idag...ska man verkligen behöva ringa om detta?
Jag tänker nog sitta lugnt i båten tills slutet av månaden. Men då behöver jag inte poängen just nu...
Det känns allmänt som att bonuspoängsystemen är långsammare är bankernas.
Snart kanske det kommer villkor i stil med: "Om du drar ditt bonuskort före klockan 1200 en vardag kommer poängen finnas på ditt konto inom 30 bonuskorts-dagar"

11 poäng till mig med! WTF!??.

Jag tänker inte ringa.
Jag väntar ett par månader till sedan säger jag upp alla mina försäkringar med dem som det känns nu.
Kundvårdbetyg på en skala 1-10? 0!:mad:

Nej, det är dåligt, det är det. Jag kan tycka att man skall ha förståelse för att det ibland blir "tok" men vad 17, nu börjar det bli löjligt.

11 poäng till mig med! WTF!??.

Jag tänker inte ringa.
Jag väntar ett par månader till sedan säger jag upp alla mina försäkringar med dem som det känns nu.
Kundvårdbetyg på en skala 1-10? 0!:mad:

Klart segt att bonusen inte kommit in än men som mry skrev är det väl de 11 p enbart den månadsbaserade avkastningen från försäkringsinnehavet. Bonusen kommer nog :)

Klart segt att bonusen inte kommit in än men som mry skrev är det väl de 11 p enbart den månadsbaserade avkastningen från försäkringsinnehavet. Bonusen kommer nog :)
I så fall är det ju inget problem. MEN det är dåligt skött.
Och jag vill ha mina poäng väldigt snart för det är det avtal jag har betalat för.

Har också fått 11 poäng.
Märkligt kan man tycka att 11 poäng går igenom deras "tekniska problem" men inte 10000?

Toppen