Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

Som jag fattar det hela så var det jätte många som nappade på detta förslag. Ganska viktigt att poäng kommer in ganska snabbt då personer kanske vill använda dessa poäng till en ev bonusresa.

Talade just med TH's kundtjänst och Angelica som tecknade försäkringen åt mig.
Enligt hennes chef ska poängen trilla in den sista januari.

Talade just med TH's kundtjänst och Angelica som tecknade försäkringen åt mig.
Enligt hennes chef ska poängen trilla in den sista januari.

Spännande, jag fick precis svar på mitt mejl och de bad mig ringa. Jag ringer och får då till svar att det kommer i februari. Så det var olika bud.

Jag sa att jag ville minnas att det stod att poängen skulle komma in i mitten av januari. Men han sa att jag hade helt fel. Minns jag galet eller har de själva inte riktigt koll?

Jag sa att jag ville minnas att det stod att poängen skulle komma in i mitten av januari. Men han sa att jag hade helt fel. Minns jag galet eller har de själva inte riktigt koll?

Vill också minnas att det stod mitten av januari. Känns som mitten verkligen har passerat och inga poäng har kommit.

Inga poäng här heller.
Jag minns klart och tydligt att det talades om januari så snacket om att det stod februari är helt enkelt lögn. Men går det så går det.

Google shall find the answer... Jag har inte heller fått några poäng ännu.
TryggHansa.JPG
[LÄNK]

Toppen