Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

Jag provade att maila kundtjänst i denna fråga och fick svar att detta kan de bara svara på via telefon så jag ringde och fick prata med en jättetrevlig handläggare som kollade så allt låg rätt kopplat med mitt kortnummer och lät lite förvånad att poängen inte kommit. Sen kollade han med någon ansvarig som sa att de inte hunnit med då de haft för mycket att göra och poängen kommer förhoppningsvis i slutet på februari.

Kunde inte låta bli att fråga om jag skulle ha lite mycket att göra när förfallodatum närmar sig på en av deras fakturor om jag utan att meddela kan vänta en månad och se om jag hinner betala då. Fick medhåll att detta var lite lustigt men att det tyvärr nog bara gäller från deras håll...

Ringde igen då jag gärna vill ha in extrapoängen innan min USA-resa för ev uppgradering hem.
"Tekniskt fel", förmodligen i slutet av den här månaden...
Förslag gavs att skicka in förfrågan via hemsidan och "Kundsynpunkt" och kunna bli uppringd av rätt person med mer exakt info.

Tröttnade på avsaknaden av poäng (20000), ringde upp kundtjänst....."Oj, det var olyckligt, vi skall ordna upp det här...."...resultat:

09 feb 2014

Trygg Hansa RSA INSURANCE GROUP

Extra Points

22

Istället för 20.000 poäng fick jag......22 poäng.....dock samma dag...! Jag tror att kundtjänst kommer att få ett nytt samtal imorgon.

Jag fick också poäng idag:
09 feb 2014 Trygg Hansa RSA INSURANCE GROUP Extra Points: 33
Ska bli spännande att se om det blir 10000 eller 30000 poäng när de väl kommer. Blir det 30000 kommer jag ångra att jag inte tecknade massa försäkringar.

661kr/10000EB = 0,0661kr/poäng
Det skulle t.ex. blivit 12559kr för första klass till Sydamerika (190000EB).
Nu ska jag sluta spåna iväg, men det hade blivit billigare än både USDM, Lifemiles och United. :cool:

Toppen