Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

Jag ser att mitt inlägg är raderat...
Hade tänkt länka till en del källor som styrker min åsikt som svar på kritiken från Alx... Men men...

Ser att mitt svar också är borttaget. Skumt, inget PM eller förklaring här heller. För min del vill jag bara poängtera att jag INTE rapporterade ditt inlägg eller på något sätt försökte få det borttaget. Jag tycker frågan du tog upp är mycket viktig och absolut tål att diskuteras. Skulle det, trots att jag inte kunde hitta tecken på det, visa sig stämma så är det förkastligt att beblanda sig med sådana företag. Där tror jag vi båda är av samma åsikt!

Hur som helst hör diskussionen kanske inte hemma på bc.se och då får vi ju acceptera det beslutet. Ett PM med tillhörande förklaring hade dock inte skadat så vi hade vetat vad felet på diskussionen var.

Alla har vi olika erfarenheter och åsikter och jag respekterar dina vad gäller TH.
För mig handlade det väldigt mycket om osäkerheten kring TH som försäkringsbolag och det kanske vore bättre att samarbeta med ett företag som är mer stabilt för försäkringstagare.

Men det är som du säger, att diskussionen kanske inte hör hemma på bc.se men samtidigt så är TH en samarbetspartner med SAS, många bc.se medlemmar är försäkringstagare hos TH och får således en hel del EB-poäng som tack...
Därför skulle jag uppskatta att mod på något sätt kan förklara varför den/de har vidtagit beslutet att radera våra inlägg utan några som helst förklaringar och belägg för detta.
Jag trodde att denna sida av någon inte sysslade med odemokratisk censur av fria åsikter... Men jag kanske hade fel?

Jag har skrivit till deras kundtjänst om frågan då jag saknar våde dessa poäng och poängen från kampanjen i somras. Ännu inget svar.

Toppen