Tommy Palomäki
Medlem
Vi kan ju rösta på denna:
Protect the Business cabin in Europe | My SAS Idea
Röstat och lämnade kommentar.
Vi kan ju rösta på denna:
Protect the Business cabin in Europe | My SAS Idea
Det är ändå lite konstigt att SAS väljer att urholka konceptet med C genom att göra någonting så gratis som att dra för en gardin när den finns. Även om det kanske inte är den enda anledningen till att man väljer att flyga C inom Europa, så är det betydligt lugnare i C kabinen med gardin än utan och det känner man efter en flygning.
Att man sparar in på mat och andra kostnader när man skall spara pengar kan jag förstå att någon tycker är logiskt, men det mjuka som är mer eller mindre gratis?![]()
Vet inte om jag skall posta detta i tråden "SAS - det här har ni gjort bra" eller här. Jag bestämde mig för det senare...
Vet inte om jag inte har alltför låga krav eller om servicen var oerhört professionell på den London T/R i C som jag företog mig denna vecka. Servicen var mycket bra, maten var välsmakande och dividern fanns på plats och bevakades (bägge vägarna!). Känner inte igen de beskrivningar som har lämnats tidigare i tråden men det kanske beror på att man har haft otur eller högt ställda förväntningar
I mitt fall var kabinpersonalen oerhört uppmärksamma och sociala vilket förhöjde upplevelsen enormt.
I samband med avstigning passade jag på att lämna beröm till dem för det arbete de utfört vilket uppskattades.