Vilken är den speciella ölen? Jag provade någon rödbetsöl(?) en gång på flyget - var det den?Även om jag förespråkar den speciella ölen i business så kan jag förstå om den försvinner då den tilltalar en väldigt liten grupp resenärer ombord. Att ta bort mikkeller-burken vore dock ett självmål.
Ja, rödbetsölen är WPS2, just nu serveras WPS3 som är någon form av belgisk öl. Från september tror jag det är kommer WPS4 som är en spontan cherry, den går att dricka redan nu på mikkellerbaren på Kastrup. Passade på att köpa med 4 sådana flaskor från senaste resan.Vilken är den speciella ölen? Jag provade någon rödbetsöl(?) en gång på flyget - var det den?
Medhåll om Mikkeller-burken. Något jag ser fram emot på SAS flygningar.
Du har en väldigt konstig definition av enkeltNu vet jag inte om han är skyldig till boxens utformning, dock innehållet i den. Har bara ätit lådan 2 ggr och de har båda varit goda och med de nyare besticken gick det att äta relativt enkelt.
Hade vi inte rödbetsölen på testningen förra sommaren på Mikkeller/SAS eventet i Köpenhamn med @PeteLaw ?Ja, rödbetsölen är WPS2, just nu serveras WPS3 som är någon form av belgisk öl. Från september tror jag det är kommer WPS4 som är en spontan cherry, den går att dricka redan nu på mikkellerbaren på Kastrup. Passade på att köpa med 4 sådana flaskor från senaste resan.
De amerikanska bolagen kan faktiskt mäta sig med sas även om de inte har egen öl utan köper in craftbeer från olika bryggerier. United kör ju tex goose island ipa som jag tycker är jämförbar med mikkeller burkarna.Ölen på SAS, i och med Mikkeller, får väl ändå anses som något av det bästa över huvud taget i flygbranschen. Knappat någon som kan konkurrera där vad gäller kvalité och hantverk.
Bara fått två ggr, en med seatblock och förra veckan med en mindre man bredvid. Hade ju massa utrymme mot fönstret där jag kunde bre ut mig lite mer.Du har en väldigt konstig definition av enkelteller har du haft turen att alltid ha seatblock?
De amerikanska bolagen kan faktiskt mäta sig med sas även om de inte har egen öl utan köper in craftbeer från olika bryggerier. United kör ju tex goose island ipa som jag tycker är jämförbar med mikkeller burkarna.