Öh, låter som ni pratar om Jonas C:s bilder, de är ju av Swiss mat inte SAS
Nej mitt svar var till kommentaren om SAS. Jonas refererade bara till att det såg ut som på swiss, så försök inte med den gubben.
Jag måste säga att jag personligen inte bryr mig så mycket om maten ombord. Jag flyger inte för matupplvelsen. Däremot så gjorde jag 2 st SAS Plus flighter idag och blev besviken på juiceutbudet. Enbart apelsinjuice erbjöds på båda flighterna. Med 2 ungar som vägrar dricka apelsinjuice och vill ha äppeljuice känns det faktiskt otroligt snålt att inte ha större utbud. Många bolag erbjuder 3-4-5 juicesorter i economy. En ganska stor besvikelse måste jag säga.
Jag måste säga att jag personligen inte bryr mig så mycket om maten ombord. Jag flyger inte för matupplvelsen. Däremot så gjorde jag 2 st SAS Plus flighter idag och blev besviken på juiceutbudet. Enbart apelsinjuice erbjöds på båda flighterna. Med 2 ungar som vägrar dricka apelsinjuice och vill ha äppeljuice känns det faktiskt otroligt snålt att inte ha större utbud. Många bolag erbjuder 3-4-5 juicesorter i economy. En ganska stor besvikelse måste jag säga.
Uselt om de tagit bort äppeljuice har samma "problem" sonen dricker "bara" äppeljuice på flyget. Hoppas verkligen de tar till sig och åtminstone har äppel & apelsin juice??
Varför kan inte SAS göra som alla andra flygbolag, anlita någon kändiskock för att designa in-flight menyn?
Bl.a har Marcus Samuelsson varit inblandad i American Airlines short-haul BoB menu,
det som säljs i ekonomi alltså, inte det som serveras i F eller C.
Fast SAS kanske utnyttjar interna kunskapsresurser till sånt, Nisse som jobbar på IT avdelningen
hade 5:a i hemkunskap för 25 år sedan, han vet hur en macka ska se ut![]()
Jag måste säga att jag personligen inte bryr mig så mycket om maten ombord.
Yoda skrev:Do. Or do not. There is no try.
C-3PO skrev:Excuse me sir, but might I inquire as to what's going on?