Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

De blåa chokladkakorna som är mångas favorit verkar vara på upphällningen. Det fanns inga i vagnen när jag frågade men efter en stund kom pursern tillbaka med några stycken och sa "Jag hittade en låda här framme!" :)
Så fråga efter dom så kanske det finns ett litet reservförråd ombord.

Jag fick svaret att de utgått när jag flög senast. Synd, de var en klar favorit!

Nej. Igår från både Sundsvall 1905 och Arlanda till Malmö 2140 fanns full sortiment. Jag blev tom erbjuden extra choklad men var ståndaktig och motstod frestelsen. Det räckte med favoriten te och chokladmuffins.

Nej. Igår från både Sundsvall 1905 och Arlanda till Malmö 2140 fanns full sortiment. Jag blev tom erbjuden extra choklad men var ståndaktig och motstod frestelsen. Det räckte med favoriten te och chokladmuffins.

Skönt med konsistenta budskap från SAS..... Ingen vore lyckligare än undertecknad om det är sant att de behåller Green&Black-chokladen.

Bare å spørre på facebook-siden til SAS? :) Det er nå vi skulle hatt en SAS-representant her, til slike små store verdensproblemer :) Det er en del forskjeller på hva som tilbys innenriks Norge vs international, sikkert også innenriks Sverige vs international. F.eks får man pringles innenriks norge, mens man får boxerchips international. Iallefall før meny-upgraden. Også fikk man aunt maubles-muffin innenriks norge, mens man fikk SAS-muffin internasjonalt :p

Fyllde "bordet" rätt bra häromdagen med dricka, sandwich brie/salami, kaffe, muffins samt choklad... Hade inte hunnit äta något innan kvällsflyget mot Luleå så det var en trevlig kvällsmat i Plus.

De kanske ville bli av med lådan de hade kvar...

Har inte sett Green & Black's denna vecka iaf. ARN-MAN vv. :(

Toppen