Senaste nytt

SAS Friends & Family

Lite lustiga direktiv om vad som gällt för att dela med sig av kampanjen.

I mitt mail står det: "To share this offer, just email your family and friends the link and campaign code below:"

På sidan där man bokar står det....
"This invitation is strictly personal, but you can buy tickets for others."

klart som korvspad.. :)

Observera "Terms and conditions" ni som lägger ut inbjudan, länkar och lösenord. Det är väl liten risk att åka det men ändå.
Terms and conditions - SAS

Well en del SAS piloter lägger ut länken public på sina instagramsidor så tror de där inte ens gäller.....

TERMS AND CONDITIONS FOR THE FRIENDS AND FAMILY CAMPAIGN
Participation is voluntary and this offer is private. You may only send the offer by e-mail to your friends and family. Your friends and family may not forward it to any other party. You may not use this offer to profit personally in any way. You are not permitted to post the offer in any social media such as Facebook, Instagram, Twitter or in other digital channels. By breaching the terms and conditions of the Friends and Family campaign you may be in contravention of the SAS Code of Conduct.

Då varje länk verkar personlig så finns ändå en risk med att sprida den på sociala medier.
Piloten Björn har inte lagt ut sin länk som han brukar göra men SAS kanske anser att vissa ska få chansen att boka innan allmänheten, är det inte sånt som det brukar klagas på här, att SAS inte prioriterar och gör något extra för vissa?

Tack för de korrekta länkarna... jag fick DKK i mitt email, vilket är ganska udda med Stockholm som bas.

I vilket fall bra priser i Plus så har blivit en tur till HK och eventuellt blir det en till när jag pysslat lite med jobb.

Toppen