fcx
Medlem
Jag kanske är väldigt dum, men hur söker jag direkt på valda datum på friends and family-sidan?
Noterbart är f.ö att resa till t.ex London och Malaga är billigare med dagens Now or Never än Friends and Family.
Här väljer du:
Jag kanske är väldigt dum, men hur söker jag direkt på valda datum på friends and family-sidan?
Noterbart är f.ö att resa till t.ex London och Malaga är billigare med dagens Now or Never än Friends and Family.
Well en del SAS piloter lägger ut länken public på sina instagramsidor så tror de där inte ens gäller.....Observera "Terms and conditions" ni som lägger ut inbjudan, länkar och lösenord. Det är väl liten risk att åka det men ändå.
Terms and conditions - SAS
T ex United fare måste också tillåta End-on-End med SAS fare.Jag är dålig på att läsa sådana fare rules, men visst är det så att jag inte kan lägga på ett inrikes i Usa? Bara giltigt på sas egna flyg?
Det står ju något om end on end, men jag har inte koll på vad det betyder![]()
Tyvärr det jag misstänkte. Nåja, man kan ju leva med en extra dag i tex New York och sedan en separat bokning vidare. Det kunde vara värre.T ex United fare måste också tillåta End-on-End med SAS fare.
Och det viktigaste, jag tror att SAS Friends & Family priser går att boka endast på webbsidor. Så om du inte får upp några USA inrikesanslutningar kan du inte boka helt enkelt.