Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Blev nödvändiga måsten till slut, London, Milano och Lissabon. Klart bättre priser än i övrigt så lika bra att slå till. Trist bara att i de flesta fallen var returerna kopiöst dyra och inte ett val.

Du kan alltid prova köra enkel till destinationerna, sedan flyga hem med ett annat bolag :)

Jag tyckte det fanns endast bra deals på longhaul Plus, vilket jag inte behöver, och inga bra Go klass deals från Finland jämfört med vanliga NowNorNever priser så blev det 0 bokningar denna gang. Skulle vara roligt om de hade Business deals nån gång :)

Jag tyckte det fanns endast bra deals på longhaul Plus, vilket jag inte behöver, och inga bra Go klass deals från Finland jämfört med vanliga NowNorNever priser så blev det 0 bokningar denna gang. Skulle vara roligt om de hade Business deals nån gång :)
Bokade HEL-ARN i Go för 460kr nu, får väl ändå anses billigt!

Fy faan vilken svag karaktär man har! Tänkte låta bli att boka den här F&F men när jag sökte stöd hos övriga familjen fick jag ingen. :(
Bokade ARN-MIA-ARN på sportlovet för 4 vuxna för 7300kr/pers (inget superpris men ok och skönt med direktflight).

Edit. Bokningen gick igenom 23.53
Haha ja det är svårt att låta bli om man ändå "måste" flyga. Blev 9 bokade resor för mig + Hong Kong för träffen 8 december. Fanns tyvärr inget bra till Barcelona 27 oktober men det kanske ordnar sig ändå längre fram.

Edit: Alla bokades förresten mellan kl2312-2355 :)

Toppen