Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

För min del blev det GOT-ARN-HKG i PLUS (träffen i dec) 6685:-
samt GOT-ARN-PRG i Minus, en kortis i Juni 1368:-
25 304 (22904 + 2400) miles till A3 säkrar upp guldet ett år till.
I år ¨slipper¨ jag åka ner till Grekland bara för att få mina 4 segment. Vilket kan vara lite meckigt då jag utgår ifrån GOT.

Blev inte så mycket för mig, hkg för träffen 8 december, Köpenhamn till London via Stockholm (måste ju äta på Pontus och billigare än direktflight) samt en enkel från Bryssel till Stockholm i vip plus.
Blir min första köpta plusresa inom Europa på 2-3 år tror jag, kostade bara 100 kronor mer än go.

Jag väntar på nästa F&F om det kommer någon då jag har bokat resor så det räcker för denna perioden redan.
Det blev en t/r i Go inom Europa för mig...

Bokade 2 resor, Göteborg-Boston 2 dagar i September då frugan är ute och reser på egen hand, Go ut Plus hem för 5,281kr, Göteborg-Los Angeles för vinter förvaring i Arizona ut 6e Nov hem 1a April 12,626kr för 2 pers i Plus helt ok priser tycker jag.

Meh. Hade ju tänkt mig att hålla igen lite mer denna gång. Det funkade några dagar, men sedan blev det en longhaul i plus varje dag bokad typ (New York, Washington, Los Angeles, Tokyo). Nåja, en av de resorna var ju en resa som jag faktiskt hade tänkt åka på ändå! Och jag tappade bort tiden sista dagen och "missade" en till Chicago också. Och bara 3-4 intrascand/europa. Kunde varit värre. Men nu är å andra sidan EBD för nästa år i princip säkrat (behöver väl en eller två go inom europa, och det lär väl bli 30-40 sådana iaf, men de är inte bokade ännu).

Dags att budgetera poäng för lite plusgrade...

F & F lyckas oftast infalla när jag ha annat bokat, men någon gång om det komme fler kampanjer så är det inte omöjligt att det blir någon okynnes Long Haul i Plus.

Min fråga är när Lufthansa och Air Canada börjar med liknande kampanjer :rolleyes::cool:

Toppen