Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Javisst!
Vi har alla olika förutsättningar såklart
Jag gillar dock att wizz flyger från Köpenhamn, Malmö, Göteborg osv dessutom, så att fler har möjligheten att flyga billigt! Själv åker jag till Warsawa från malmö på Fredag :)
Även vatten mm kostar ju på sas. Klart man klarar sig utan om man vill men för mig skulle kostnad för att åka från skavsta istället för Arlanda äta upp den lilla vinst i biljettpris som det blir.

Javisst!
Vi har alla olika förutsättningar såklart
Jag gillar dock att wizz flyger från Köpenhamn, Malmö, Göteborg osv dessutom, så att fler har möjligheten att flyga billigt! Själv åker jag till Warsawa från malmö på Fredag :)
Hade det funnits mer tillgängligt för mig så hade jag troligtvis åkt med dessa bolag också på liknande resor som är relativt korta. Polen har jag bara besökt en gång men skulle gärna göra många fler resor dit.

Jag har inte hittat några, F&F priser idag, är kampanjen slut?

Tolkar detta att det även är den 15 maj

We’re offering great deals in SAS Go and SAS Plus that you can pass on to your family and friends. The offer includes selected destinations between Scandinavia and the US and Asia as well as within Europe. It’s a great chance to enjoy cities like Hong Kong, New York, Los Angeles, London and Malaga for a lot less. Just book by 15 May.*

Last edited:
Det svider rejält i mig, men jag har bokat SAS VIP Plus till Zurich och inte Swiss Business ;) Skall iväg med "svärföräldrarna" samt mini-Senator i september. Bokade två vuxna med FlyPremium rabatten samt betalade för 2 vuxna + 1 INF. SAS Plus betalade resor gick på totalt 5.243kr.

Mina förälder samt bror har bokat ett antal resor hit för att träffa mini-Senator, så en lyckat kampanj för familjen, medan detta blir mitt fynd. London i november, men då åker jag heller British Airways Club Europe.

Paniken..... Måste .....boka ...... nåt.

Har någon hittat nån solresa under juli till bra pris? Hittar bara vettiga returer med dyra utresor, inte så konstigt kanske.

We’re offering great deals in SAS Go and SAS Plus that you can pass on to your family and friends. The offer includes selected destinations between Scandinavia and the US and Asia as well as within Europe. It’s a great chance to enjoy cities like Hong Kong, New York, Los Angeles, London and Malaga for a lot less. Just book by 15 May.*

Hittade nyss resa till Berlin i VIP plus och VIP go.

Rättar mig själv, har hittat några resor men det börjar bli tunt att hitta på bra datum och vissa destinationer, speciellt plus biljetter verkar vara på upphällningen att kunna bokas

Toppen