Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

011430121

Medlem
Bokade igår Hong Kong i november och kom idag när jag tittade på bokningen i TripIt på att jag tänkt fel när jag valde hemresedatum så att jag bara får två dagar i stan. Flyger tors-sön.
Ringde in idag och försökte ändra hemresan till måndag eller tisdag, men tydligen måste bokningsklasserna för både ut- och hemresan då ändras till en kostnad av 3100 kr. Inte värt. Jag hade hoppats på att bara betala ändringsavgift då platser finns, men kundservice kunde alltså inte boka i kampanjen.
Han du inte avboka inom 24 timmar?
 

Carlos

Medlem
Jag undrade precis det, fick för mig att det stod någonstans "boka innan 15e Maj" men kan dock inte hitta detta, kan ha varit här i forumet.

Dock på engelska står det "book by Maj 15" vilket då skulle vara "till och med 15e Maj"
 

Stavve

Medlem
Jag gjorde misstaget förra gången att börja boka kl 23.50... så när jag skulle fylla in kortuppgifterna så blev klockan 00.02 och erbjudandet försvann. :eek:
 

Ohjay

Medlem
Jahapp, för mig blev det tre vändor i Plus till Chicago i höst.
Kanske blir en bokning till imorgon om det går, men årets pendling för att titta på NFL känns ganska klar just nu. Resten blir ren bonus. :)
 

DanielKif

Medlem
Inte bokat någonting. Så länge now or never oftast har bättre priser i Go än F&F kampanjerna finns det inte mkt att häma för mig :)
Samma för mig. Känner lite ångest för att jag inte hittat något så jag funderar på en tripp till Krakow 2-4 sept för god mat och öl och sedan en tur kultur till Auschwitz. Har inte varit och på ett WWII läger och smält intrycken.
 

jerixon

Medlem
Till Polen flyger man LCC :p
Skull aldrig lägga pengar på SAS dit tyvärr.
Dock trevlig stad och väl värt ett besök :)

Samma för mig. Känner lite ångest för att jag inte hittat något så jag funderar på en tripp till Krakow 2-4 sept för god mat och öl och sedan en tur kultur till Auschwitz. Har inte varit och på ett WWII läger och smält intrycken.
 
Blev en helg i Los Angeles i slutet av sommaren samt en längre trip till Hongkong (utgångspunkt för en asienturné) under november-december. Båda resorna i plus.
 
Toppen