Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Får felmeddelanden på alla sökningar mot USA. Går det att lösa på något sätt?

Försöker hitta två billiga biljetter i början/mitten av augusti..Helst från GOT men även CPH eller ARN kan funka.

Jag får felmeddelanden hela tiden.
Har tydligen tryckt för många gånger på navigeringsknapparna - och ombeds börja om från början. Men det hjälper inte.
Konstigt att man inte ska tillåtas använda navigeringsknapparna. Hur ska man annars kunna söka på alternativa avresedagar alt. olika resmål?

Jag får felmeddelanden hela tiden.
Har tydligen tryckt för många gånger på navigeringsknapparna - och ombeds börja om från början. Men det hjälper inte.
Konstigt att man inte ska tillåtas använda navigeringsknapparna. Hur ska man annars kunna söka på alternativa avresedagar alt. olika resmål?
Det är inte det som är det faktiska felet, det är bara som den buggar ur när det inte finns något tillgängligt. Den ger helt enkelt fel felmeddelande... Bara att starta om processen från början och prova igen. Inte speciellt smidigt, men med tanke på hur bra en del av priserna är så får det vara värt det :)

För att få upp lågpriskalender

1 . sök resa på datum som inte finns (ARN-MIA-ARN 22DEC)
2 . få felmeddelande, vänta tills den refreshar och kalendern dyker upp
3 . Välj ny ort och datum :)

Visa bifogad bild 75480
Visa bifogad bild 75481
Visa bifogad bild 75482

För er som inte har orken att läsa igenom hela tråden. Ta till er detta tips från @El0.
Det funkar klockrent och du kan byta ort/datum hur som.
Förenklade mitt liv avsevärt under mina sökningar. Tack El0. :D

Varför finns inte Malmö Sturup till Malaga AGP med? Finns inte oavsett vilket datum man väljer. Är det bara så att vissa linjer inte är med i erbjudandet.

Bokade igår Hong Kong i november och kom idag när jag tittade på bokningen i TripIt på att jag tänkt fel när jag valde hemresedatum så att jag bara får två dagar i stan. Flyger tors-sön.
Ringde in idag och försökte ändra hemresan till måndag eller tisdag, men tydligen måste bokningsklasserna för både ut- och hemresan då ändras till en kostnad av 3100 kr. Inte värt. Jag hade hoppats på att bara betala ändringsavgift då platser finns, men kundservice kunde alltså inte boka i kampanjen.

Nån som vet om kampanjen upphör inatt 00:00 svensk tid? Jag är ju i USA och skulle vilja ev ta del.

Tackar!

Toppen