Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

När en dröm blir sann. Tack SAS för denna kampanj. Har nu bokat en weekend till NY i dec och ska bara njuta av den överflödiga julpyntningen.
8 - 11/12 för 2.976kr. Kan inte bli billigare. :D:p

vilken webbläsare? Jag får bara felmeddelande, ingen "refresh" och om jag gör det manuellt får jag bara samma felmeddelande...
Jag använder Opera och fick sånt här resultat när jag sökte Stockholm-Miami 22 DEC 2018 som EI0 skrev.

Screenshot20180509 01 SK.png

Såg av en slump en rätt intressant grej - sökte LPA-OSL och OSL-TXL i september, fick ett pris på totalt 2474 SEK per person i plus, helt okej.

Samma sökning på kayak, med inställning för vanligt (ej VISA som kayak verkar samarbeta med) kreditkort som betalningssätt, ger genomgående biljett i plus (gick inte på VIP-sidan) för sammanlagt 2330 kr, alltså billigare än VIP.

Gissar att det är möjlighet till genomgående biljett som gör skillnad? Ändå rätt intressant att VIP plus underträffas.

Tillägg: 1. SAS VIP Plus var tydligt reducerat, så det var tveklöst kampanjpris. 2. Kayak-priserna som var ännu lägre kom från flera tredjehandssidor.

Last edited:
Toppen