Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Är det någon som lyckats söka GOT-MIA t/r utan att få felmeddelande?

"Det gick inte att bearbeta din bekräftelsebegäran eftersom systemet redan bearbetar en begäran från dig. Om du försökte att bekräfta en bokning, kontrollera i reselistan om resan har bekräftats (3002)".

Har testat med flera browsers men får samma fel oavsett. Söker jag CPH-MIA så fungerar det utmärkt. :(

Fick det också tidigare ikväll. Har nu bokat GOT-MIA via CPH 30 okt - 14 nov, efter några lattjo felmeddelanden så gick det fint :)

16.906 kr för 3 vuxna o 1 barn i VIP Go :)
 

bankb

Medlem
Något verkar vara fel tekniskt. Lyckas få fram denna vy på min sökning
1735f9ae5536fb1eec143a05c59a466a.jpg


Men när jag klickar vidare så får jag felmeddelande... Är väl hård belastning antar jag.
 

Juraj

Medlem
Amsterdam i juni, SAS Go, 4100 för två vuxna och ett barn.
Miami i november, Sas Plus, 19000 för två vuxna och ett barn.
Tokio i mars, SAS Plus dit, SAS Go tillbaka, 18650 för två vuxna och ett barn.
Allt från Arlanda.

Priset till Amsterdam är helt ok i och med att det är över midsommar. Priset till Tokio känns också ok. Men jag får ångest över biljetten till Miami, det är visserligen ett ok pris för att vara SAS Plus, men samtidigt är det 9000 kr dyrare än i Go. Är detta kostnad motiverad? Men hittar inte längre något bra i Go (det var generellt väldigt dåligt med Miami i november). Funderar på att boka Los Angeles istället. Har några svåra beslut att ta nu inom ramen för öppet köp.

Generellt tycker jag att priserna är dyrare än förra Friends and family kampanjerna (mer än "nya flygskatten"-dyrare).
 

ZZZebra

Medlem
Generellt tycker jag att priserna är dyrare än förra Friends and family kampanjerna (mer än "nya flygskatten"-dyrare).

Kan bara hålla med. Samt att priserna till USA i många fall är betydligt högre än de var på USA-kampanjen som gick nyss. Då var det å andra sidan bara Go-priserna som var riktigt fina. Med F&F så finns ju även Plus.

Själv bokat ARN-LAX under en period då USA-kampanjen var dyr i Go men sänktes nu med F&F. Bokat Go och Plus.
 

palmen

Moderator
Kan bara hålla med. Samt att priserna till USA i många fall är betydligt högre än de var på USA-kampanjen som gick nyss. Då var det å andra sidan bara Go-priserna som var riktigt fina. Med F&F så finns ju även Plus.

Själv bokat ARN-LAX under en period då USA-kampanjen var dyr i Go men sänktes nu med F&F. Bokat Go och Plus.
Du får tänka på att GO-priserna på denna kampanj innehåller en incheckad väska också, dvs det är inte light biljetter som är det som säljs på de andra kampanjerna. Ska du lägga till väska också är det ett antal hundra till per riktning på longhaul.
 

011430121

Medlem
Generellt tycker jag att priserna är dyrare än förra Friends and family kampanjerna (mer än "nya flygskatten"-dyrare).
Glöm inte att bränslepriset är högre nu än senaste F&F kampanjen, Svenska kronans värde har försämrats betydligt mot dollarn.
SAS skall även redovisa ett plus! resultat så att vi kan få de nya A350 och A320neo att åka med, då bidrar vi med mindre utsläpp.

Jag är mer än nöjd med de bokningar jag har gjort MIA 6500kr i plus, LPA för 2999kr i plus. Dammade av mitt Diners och får på det viset lounge i LPA vid hemresan.

Med dessa bokningar räddas EBD även från den 1 juni 2019!
 

bankb

Medlem
Kan bara hålla med. Samt att priserna till USA i många fall är betydligt högre än de var på USA-kampanjen som gick nyss. Då var det å andra sidan bara Go-priserna som var riktigt fina. Med F&F så finns ju även Plus.

Själv bokat ARN-LAX under en period då USA-kampanjen var dyr i Go men sänktes nu med F&F. Bokat Go och Plus.

Bokade en Plus biljett till Miami med USA kampanjen, betalade 8300 kr t/r. Samma datum med F&F kostar 7500 kr. Så visst lite billigare, men vågade inte vänta ifall F&F kampanjen inte skulle dyka upp.
 
Toppen