Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Ja.. jag kom på mitt misstag precis efter att jag postade (och gjorde edit). Men jag hittar ivfsh inte något < 9000. Har inte lyckats hitta några VIP Go T/R över huvud taget :(
Det finns platser i T klass på 14 nov ut, 26 nov hem.

Det finns VIP Go i mars 2019 för 6722 kr pax.
Det är nog inte det billigaste SAS VIP Go priset till Tokyo i så fall.
Från Köpenhamn är alltid dyrare än från Sverige.

5.522 SEK inkl. skatter per vuxen för Stockholm-Tokyo T/R (Fare basis: TICFFWEB)

Screenshot20180508 07 SK.png

Kom mail från SAS nu oxo om kampanjen, så snart går webbservern ned...
Ja, jag fick också ett mail nu.

SAS skrev:
GIVE YOUR FRIENDS & FAMILY SOMETHING TO LOOK FORWARD TO

An exclusive offer from SAS to its employees as well as to you as a Diamond member and your closest friends.

Hi Dr. Miles,

We’re offering great deals in SAS Go and SAS Plus that you can pass on to your family and friends. The offer includes selected destinations between Scandinavia and the US and Asia as well as within Europe. It’s a great chance to enjoy cities like Hong Kong, New York, Los Angeles, London and Malaga for a lot less. Just book by 15 May.*

The offer is valid on SAS-operated flights and you can combine SAS Go and SAS Plus fares. With a SAS Plus ticket, you’ll enjoy access to Fast Track and our lounges at the airport before departure and you can check in an extra bag.

To pass on this offer, just email your family and friends the link and campaign code below:

Campaign and booking link: SAS
Campaign code: GOSEETHEWORLDNOW

Your friends and family members may travel without you as a travel companion. The number of discounted tickets on each flight is limited and tickets can only be booked using the link in this email.

Best wishes from SAS
WE ARE TRAVELERS

Problemet är att det antagligen inte finns någon enkelbiljett med T klass.
T ex Stockholm->Los Angeles enkel med SAS.
Stockholm-Los Angeles T/R med SAS

Du har säkert rätt @Dr. Miles.
Men om jag då, envis som jag är, söker dels via Expertflyer och SAS egen kampanjsida, så får jag upp, för tur/retur ARN-LAX att T klass finns tillgängligt för 1901kr (synligt på SAS kampanjsida) exempelvis datumen 27, 28, 29, 30 och september. Om jag då expanderar rutan för detaljer, står det att biljetten bokas i T.

Finns det något sätt att få fram dessa, i en kalenderöversikt? Det vill säga hur hittar man de billigaste tur och returresorna över Atlanten?

Last edited:
Toppen