Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Longhaul Plus var ju helt ok priser! Man ska bara vilja åka till destinationerna också.. ;)

KLR-ARN-CPH-TXL för 1932 kr 10 juli, är väl ok för att få 3600 poäng till A3 M&B men inget klipp.

Det verkar som att SAS VIP Go priser till USA (fare basis: TICFFWEB, samma fare basis gäller till Asien också) ingår ett fritt incheckat bagage.
Inte som SAS Go Light.

Det verkar som att det finns priser även från andra hållet.
T ex
Hong Kong-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 5.500 SEK inkl. skatter.
Tokyo-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 8.600 SEK inkl. skatter

Ping @RobHK, @RobRoy

Det verkar som att SAS VIP Go priser till USA (fare basis: TICFFWEB, samma fare basis gäller till Asien också) ingår ett fritt incheckat bagage.
Inte som SAS Go Light.
Verkar ingå i alla F&F-priserna: "The Friends & Family fare always include at least one checked bag."
upload_2018-5-8_12-23-26.png

Bokat Arlanda-Malta t o r, 2 vuxna och 2 barn i mitten på juli. Go dit och Plus hem blev billigast, 8038:-. Förra året blev det runt 4900:- i Go båda vägarna så spontant känns det som lite sämre tillgång och lite högre priser. Kanske läggs ut fler biljetter efterhand?

Jag hittar typ inget till Tokyo :/ Gäller AICFFWEB, PICFFWEB även från CPH?
Jag hittar A klass TILL Tokyo men inte FRÅN Tokyo när jag söker resan från Stockholm.

Det intressanta är att A klass blir tillgängligt på Tokyo->Stockholm den 2018-NOV-15 när jag söker Tokyo-Stockholm T/R.

Det verkar som att det finns priser även från andra hållet.
T ex
Hong Kong-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 5.500 SEK inkl. skatter.
Tokyo-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 8.600 SEK inkl. skatter

Ping @RobHK, @RobRoy

Tack för ping, ja detta är tidigare varit enda rean där vi som utgår ifrån HK kunnat få riktigt bra priser.

Toppen