Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

Tack snälla @Dr. Miles för alla tips och din outtömliga källa till kunskap i denna djungel!

Om jag vill flyga till USA och efter bästa förmåga tillämpar ditt exempel i posten:
SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
för att hitta biljetter i SAS Vip Go

så använder jag såväl ARN respektive CPH för departure.
fyller i "sk" för carrier i rutan till vänster
fyller i "f bc=t" för T klass biljetter
och fyller sedan i LAX respektive SFO för arrival.
månadsöversikt och söker, varpå ITA Matrix inte hittar några flighter alls.

Bevisligen gör jag ju fel, SAS kör ju flighter ARN-LAX och CPH-SFO under hela perioden september till december 2018. Var någonstans på vägen gör jag fel?

Tack snälla @Dr. Miles för alla tips och din outtömliga källa till kunskap i denna djungel!

Om jag vill flyga till USA och efter bästa förmåga tillämpar ditt exempel i posten:
SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
för att hitta biljetter i SAS Vip Go

så använder jag såväl ARN respektive CPH för departure.
fyller i "sk" för carrier i rutan till vänster
fyller i "f bc=t" för T klass biljetter
och fyller sedan i LAX respektive SFO för arrival.
månadsöversikt och söker, varpå ITA Matrix inte hittar några flighter alls.

Bevisligen gör jag ju fel, SAS kör ju flighter ARN-LAX och CPH-SFO under hela perioden september till december 2018. Var någonstans på vägen gör jag fel?
Problemet är att det antagligen inte finns någon enkelbiljett med T klass.

T ex Stockholm->Los Angeles enkel med SAS.

Screenshot20180508 05 EF.png

Stockholm-Los Angeles T/R med SAS

Screenshot20180508 06 EF.png

Någon som lyckats hitta något bra för CPH-NRT? Det som jag faktiskt hittar är ca 9-10k Go och 10-12k för VIP Plus :/

Någon som lyckats hitta något för CPH-NRT? Det som jag faktiskt hittar är ca 9-10k Go och 10-12k för VIP Plus :/
Lite märkligt med tanke på att juni-juli inte direkt är bästa tiden att besöka Japan...
Om du söker resa till Tokyo under juni-juli för denna kampanj så gäller inte det.

Gäller för utresa:
Norden & Europa: mellan 2018-JUN-04 och 2018-DEC-16
Asien & USA: mellan 2018-AUG-20 och 2019-MAR-30

Om du söker resa till Tokyo under juni-juli för denna kampanj så gäller inte det.

Gäller för utresa:
Norden & Europa: mellan 2018-JUN-04 och 2018-DEC-16
Asien & USA: mellan 2018-AUG-20 och 2019-MAR-30

Ja.. jag kom på mitt misstag precis efter att jag postade (och gjorde edit). Men jag hittar ivfsh inte något < 9000. Har inte lyckats hitta några VIP Go T/R över huvud taget :(

Bokade Shanghai i Plus för 6,4k. Ska bli kul, har aldrig varit där tidigare.

Vet någon om dessa biljetter går att uppgradera med Plusgrade? Får inte upp den länken i appen när jag öppnar upp den bokningen.

Toppen