Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 30 september 2019

Vi öppnar upp tråden igen för vidare kommenatrer och diskussion i ämnet.
Det är dock EJ TILLÅTET att fråga efter länk till kampanjen eller lösenord till kampanjen då det strider mot SAS regler för denna kampanj (får inte delas på öppna forum). Vi får med andra ord inte sprida den vidare via businessclass.se.
Det är med andra ord inte OK att i denna tråd eller någon annan tråd be om att få PM med denna information då tråden översvämmas med sådana poster (fick ta bort 75% av tråden igår där det var folk som frågade efter denna info)

Om inte detta respekteras kommer tråden att låsas igen, och de som bryter mot detta riskerar att få sina konton avstängda, antingen temporärt eller permanent.

//Moderator

Vi öppnar upp tråden igen för vidare kommenatrer och diskussion i ämnet.
Det är dock EJ TILLÅTET att fråga efter länk till kampanjen eller lösenord till kampanjen då det strider mot SAS regler för denna kampanj (får inte delas på öppna forum). Vi får med andra ord inte sprida den vidare via businessclass.se.
Det är med andra ord inte OK att i denna tråd eller någon annan tråd be om att få PM med denna information då tråden översvämmas med sådana poster (fick ta bort 75% av tråden igår där det var folk som frågade efter denna info)

Om inte detta respekteras kommer tråden att låsas igen, och de som bryter mot detta riskerar att få sina konton avstängda, antingen temporärt eller permanent.

//Moderator

Nu har jag ju lösenordet, men kan inte en tråd skapas i typ marknadsplats-liknande forumdel? På så sätt är det ju inte öppet forum då man måste vara både medlem och ha ett antal inlägg för att kunna läsa.

Hurra! Bokade en SAS Plus till LAX i slutet av mars, sen la jag en plusgrade till business på den med poäng. Något över 6000kr per skalle.

Även en helg till Tromsö i slutet Januari. Vågar man hoppas på norrsken tro?

I brist på fantasi på vad jag skulle boka blev det en spontanhelg till Stockholm för 1050 kr - helt okej. Blir nog allt för min del denna gång.

Toppen