Det gäller att inte använda pilen när man är på välj flyg utan använd bakåt i webläsarenE.K skrev:Kolla noga så ni inte ramlar ut från bokningssidan.På något sätt lyckades jag hamna på SAS vanliga bokningssida efter inloggning när jag gjorde diverse sökningar.Märkte det på priset direkt för det var samma som för ett par månader sen.Klicka för att utvidga...
mischadee skrev:Urgh. Blev Chicago från Stockholm en snabbhelg i februari. Brrr. Men får testa nya A350 i PLUS och kanske förhoppningsvis i Business. 7000 kanske inte var bästa pris men oh well.Klicka för att utvidga...
DavveP skrev:Hej, någon som är bra och kan svara på vad är avbokningsavgiften om man avbokar? Är det per leg man avbokar?Klicka för att utvidga...
JaTomJ skrev:Ska man förstå det som att enbart EBD får detta och inte EBG?Klicka för att utvidga...
Utmärkt! Det behövs mer av diversifierade förmåner och mindre av ”allmänhetens åkning”.Canadien skrev:Är ju en bra differentiering för oss EBD isåfallKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Vi öppnar upp tråden igen för vidare kommenatrer och diskussion i ämnet.Det är dockEJ TILLÅTETatt fråga efter länk till kampanjen eller lösenord till kampanjen då det strider mot SAS regler för denna kampanj (får inte delas på öppna forum). Vi får med andra ord inte sprida den vidare via businessclass.se.Det är med andra ord inte OK att i denna tråd eller någon annan tråd be om att få PM med denna information då tråden översvämmas med sådana poster (fick ta bort 75% av tråden igår där det var folk som frågade efter denna info)Om inte detta respekteras kommer tråden att låsas igen, och de som bryter mot detta riskerar att få sina konton avstängda, antingen temporärt eller permanent.//ModeratorKlicka för att utvidga...
Rokkoko skrev:Bara jag som får felmeddelande när jag försöker boka?Klicka för att utvidga...