M.K
Medlem
@Cristoffer Cedergren Höstlovet slutar och barnen får ej ledigt längre 
Kampanjens gäller från november så att du inte hittar något i oktober är inte konstigt och första veckan i november är lov för skolor och därmed är allt billigt bokat sedan länge och de lägger inte till fler billiga biljetter på redan nästintill fulla flighter.Vill till Malta & Barcelona i slutet av oktober resp. början av november 2021 men hittar inget billigt. 6000 till Malta i slutet av oktober och 1500 till Barcelona tur och retur.
Kampanjens gäller från november så att du inte hittar något i oktober är inte konstigt och första veckan i november är lov för skolor och därmed är allt billigt bokat sedan länge och de lägger inte till fler billiga biljetter på redan nästintill fulla flighter.
Någon aktieägare som fått mail ännu?
Någon med EBG som fått mailet? Känns alltid väldigt random vem som får det och när...
Fick och mail som aktieägare. Annan kod än den jag luskade ut och bokade med igår.Någon aktieägare som fått mail ännu?
Och där kom mejlet till Diamond!
Någon aktieägare som fått mail ännu?
Någon med EBG som fått mailet? Känns alltid väldigt random vem som får det och när...
Ja. Jag är aktieägare + EBG. Fick mitt mail 13:04 idag svensk tid.
Fick och mail som aktieägare. Annan kod än den jag luskade ut och bokade med igår.