DanielKif
Medlem
Klicka på Go eller Plus så ser du VIP priserna.Det är det lilla problemet. Jag får inte fram några F&F-priser när jag trycker på "sök". Bara vanliga GO och PLUS-rutan.
Klicka på Go eller Plus så ser du VIP priserna.Det är det lilla problemet. Jag får inte fram några F&F-priser när jag trycker på "sök". Bara vanliga GO och PLUS-rutan.
Klicka på Go eller Plus så ser du VIP priserna.
Det har inte gått ut mail till aktieägare eller diamanter ännu.Here we go again… inget mail, jag aktieägare som kvalificerar mig samt Eurobonus Diamond, efter förra F&F dör jag inte fick Mail kontaktade jag SAS som försäkrade att allt var rätt i systemen och jag skulle garanterat få nästa F&F mail med kampanj-kod.
Förutsatt att USA öppnasWashington i plus, 6477 kr = 57500 poäng mot EBD, mini weekend på köpet!
Förutsatt att USA öppnas
OT: Jag har inte fått mail från SAS sedan mars 2020, trots att de ”försäkrar” att allt är rätt i deras system.kontaktade jag SAS som försäkrade att allt var rätt i systemen
Jag var nyss modigGrubblar som mest om man ska våga satsa på en resa till USA i december eller om man ska fega och köra på januari?