Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan köpa SAS Plus Saver i november till MIA för 6268:- utan att vara inloggad på Friends & Family. LA verkar billigast i Plus på F&F-dealen på drygt 5k, men dit ska jag i maj (7k på förra F&F-kampanjen). SFO går på drygt 6k också, NRT, PVG och HKG på drygt 7k. Vore ju intressant att se vad MIA hamnar på.

Finns det nåt som är mer fördelaktigt med Plus Saver-faren jämfört med VIP Plus?

Inte för att jag litar på dom men kontaktade kundtjänst angående detta och där sa dom att Miami inte är med i erbjudandet. Jag tror ju dock fortfarande att det är en bugg i och med att man inte ens kan söka på det... :)
Tror inte det är en bugg. Har varit så på tidigare kampanjer att destinationer som inte är med i kampanjen inte är sökbara. Du kan ju inte heller söka på annat än destinationer SAS har i sitt eget nät, till skillnad mot en vanlig sök där du kan söka alla Star Alliance destinationer.

Tror inte det är en bugg. Har varit så på tidigare kampanjer att destinationer som inte är med i kampanjen inte är sökbara. Du kan ju inte heller söka på annat än destinationer SAS har i sitt eget nät, till skillnad mot en vanlig sök där du kan söka alla Star Alliance destinationer.

Ah okej, var tråkigt att höra :(

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen