Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bokade detta pris CPH-EWR för några timmar sedan, notera att priserna är i DKK. Var på väg att boka igår kväll, ca DKK 5 000 dyrare. Tycker det är OK priser för Plus.

upload_2016-3-14_12-34-31.png

Jag tänkte boka NY och fick ett pris på lite över 7000 kr för 2 + 1 i mitten av sep. Jag fullföljde inte bokningen utan kollade andra intressanta ställen. När jag skulle fullfölja bokningen nu så blev priset 14-18000 kr beroende på dagen. Brukar Vip priserna stiga så ?

Kollade imorse och fick vettiga priser, men nu har de stigit dramatiskt. Undrar om man kanske ska rensa kakor eller något annat...

EDIT: Verkar snarare vara så att det inte längre finns VIP priser i slutet av augusti.

Last edited:
Är det något med att man behöver stanna borta minst x antal nätter, eller natten mellan lördag/söndag eller något sådant? Jag tänkte åka tors-lörd.
Men @Dr. Miles har ju lärt oss att anävnda Refunder och då gäller det att boka enkelresor för att få mer pengar tillbaka. (Om nu inte lokal prissättning påverker... Alltid bra att dubbelkolla det.)

Blev en VIP Plus till NRT och tillbaks i April för 9.600:-. Helt OK pris, även om jag gärna sett att det varit bättre villkor för ändringar på dessa biljetter.

Bara för att vara övertydlig, refunder fungerar alltså även på F&F-kampanjen?

Tidigare i höstas när jag bokade med ovan nämnd kampanj så lyckades jag inte alls få det att fungera, tyvärr!

Blev en VIP Plus till NRT och tillbaks i April för 9.600:-. Helt OK pris, även om jag gärna sett att det varit bättre villkor för ändringar på dessa biljetter.
Ja, det ser ut som att det finns bara P klass (Fare basis: PFFWEB) och uppåt kvar i april.
Annars hade A klass (Fare basis: AFFWEB) kostat ca 7.250 SEK inkl. skatter för Stockholm-Tokyo T/R i SAS VIP Plus.
Bara för att vara övertydlig, refunder fungerar alltså även på F&F-kampanjen?

Tidigare i höstas när jag bokade med ovan nämnd kampanj så lyckades jag inte alls få det att fungera, tyvärr!
Ja. Du kan läsa det här inlägget och följa instruktionen. :)

Offer your friends and family a great deal with SAS | Sida 17 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen