ResenärenLars
Medlem
Jag flyger Business för sällan för att riktigt ha koll på toalettsituationen, men min generella ståndpunkt är att det måste finnas en dedikerad personaltoalett. Om öppnandet av denna "hemliga" toalett innebär att det då inte kommer att finnas någon specifik personaltoalett på hela flygplanet så är jag emot, främst av arbetsmiljö och hygieniska skäl. Att som någon gjorde tidigare i tråden dissa magsjuka som ett skäl tycker jag är konstigt. För mig är det detta och smittandet av andra sjukdomar som är huvudskälet.
Så vitt jag vet så har i princip alla verksamheter som tar emot många utomstående kunder/klienter/besökare separata toaletter för anställda och kunder/gäster. Vi har det t o m på vårt kontor, inte uttalat men i praktiken, eftersom vi bara tar emot besökare i en specifik del av byggnaden.
Så vitt jag vet så har i princip alla verksamheter som tar emot många utomstående kunder/klienter/besökare separata toaletter för anställda och kunder/gäster. Vi har det t o m på vårt kontor, inte uttalat men i praktiken, eftersom vi bara tar emot besökare i en specifik del av byggnaden.