Senaste nytt

SAS flighter till Japan

J1981

Medlem
Ser nu att min blivit flyttad. Hade T&R på dagar som dom tog bort flygen på.
Nu är både dit o hemresa skjuten en dag framåt till dagar där flyg går. Dom har ändrat tid för arn-cph flyget, men det finns platser på avgången jag hade bokad. Får inga och be dom ändra det imorgon bitti.
Inte fått något mail.

Ska bli spännande och se om dom kommer flyga.
 

Flyer722

Medlem
Verkar vara något lurt, avgångarna som jag blivit ombokade till finns det inga business platser kvar till försäljning.
 

intuition

Medlem
Hur ska man tolka seatmaps när det gäller de här HND flygningarna? Jag håller ögonen på en viss avgång där jag har redan har en biljett men vill köpa fler. Det finns 2 stolar ledigt i platsväljaren. Sas.se säljer dock inga business biljetter på avgången.

Om jag börjar gissa så tänker jag att de plockat bort kabinen från försäljning medan de håller på med ombokningar, men att avången de facto inte ännu är fullbokad. Skulle också kunna indikera att 2 personer som fått förslag på ombokning till detta flyget men inte ännu accepterat och därmed inte blivit tilldelade platser.

Eller kan det vara så att platserna faktiskt är sålda och bekräftade men inte har någon plats tilldelad?
 

bvs

Medlem
Verkar däremot som planet är fullt den 28 augusti HND-ARN

Såhär ser det ut enligt expertflyer

Screenshot 2023-03-14 at 08.17.08.png Screenshot 2023-03-14 at 08.18.22.png
 

bvs

Medlem
Efter den automatiska ombokningen i går så kom nu mailet från SAS med nya biljetter (och nya biljettnummer)
 
Toppen