Ytterligare en intressant artikel i sammanhanget:
DN - Du kan väl ringa Guy
Guy Lofalk var väl aldrig någon höjdare... förutom när det gäller timpenning förstås.
De missar konsumentansvaret och konsumentmakten när de nämner Norwegian.
Ytterligare en intressant artikel i sammanhanget:
DN - Du kan väl ringa Guy
Många storföretag i Sverige kommer tydligen fortsätta använda SAS tills vidare enligt di.
Dagens Industri för en massiv hatkampanj mot SAS just nu. DI måste vara besvikna på dessa storföretag som inte omedelbart överger SAS. Det var di som satte igång det enorma mediedrevet mot SAS i Sverige härom veckan. Varje dag fortsätter di med extremt negativa artiklar om SAS...
http://www.di.se/artiklar/2012/11/2/...oliga-for-sas/
Många storföretag i Sverige kommer tydligen fortsätta använda SAS tills vidare enligt di.
Dagens Industri för en massiv hatkampanj mot SAS just nu. DI måste vara besvikna på dessa storföretag som inte omedelbart överger SAS. Det var di som satte igång det enorma mediedrevet mot SAS i Sverige härom veckan. Varje dag fortsätter di med extremt negativa artiklar om SAS...
http://www.di.se/artiklar/2012/11/2/...oliga-for-sas/
Här är korrekt länk:
di.se - Affärsresenärer inte oroliga för SAS