Senaste nytt

SAS familjekonto

Har inte heller fått över familjens intjäning i januari. Chattade med SAS kundtjänst idag, det kunde dröja fram till den 10:e var deras svar.

Samma här! Känns som om de har haft och fortfarande har lite teknikstrul. Jag upplever väldigt ofta att det är segt att besöka sas.se. Ibland hittas sidan inte alls.

De har iaf lyckats fixa online shoppingen. Tidigare tog det veckor innan man fick in poängen. NU har man dem samma dag eller senast dagen efter. Bra jobbat!

Kontaktade SAS kundservice idag igen ang uteblivna poängöverföringar för famljekonton. De var medvetna om att det var problem med överföringarna och hade tekniker som jobbade med problemet. Ingen ETA på lösning.

Japp, verkar som SK IT teknikerna har jobbat på bra för nyss dök även mina poäng upp. Ser dock inte någon transaktion i listan men huvudsaken är ju att saldot är rätt.

Kan någon vv och bekfräfta om Coop-poäng som görs om till EB tranfereras? Det jag kan läsa mig är att de skall göra det men blir alltid osäker med sånt här.

Ögna igenom tråden snabbt men hittade inget, har väl säkert redan gåtts igenom här...

Kan någon vv och bekfräfta om Coop-poäng som görs om till EB tranfereras? Det jag kan läsa mig är att de skall göra det men blir alltid osäker med sånt här.

Ögna igenom tråden snabbt men hittade inget, har väl säkert redan gåtts igenom här...

Jeg kan bekrefte at Trumf poeng (i Norge) som gjøres til EB poeng overføres. Burde være samme opplegg med Coop i Sverige.

Toppen