archiebunger
Medlem
Vad är meningen om inte alla "gamla" poäng förs över. Alla samlar sin egen status det är ju självklart. Poängen borde ju kunna gå att föra över utan inskräkning kan tyckas! Undertecknad kanske missat något.
Samma här, blev förvånad då jag läst att de 1500 man får efter att ha tittat på några videoklipp och svarat på några frågor som ny medlem inte skulle föras över.
Jag fick tyvärr betala för att få över poängen som tjänats utav frugan innan vi skapade familjekontot.![]()
I vårt fall var min frus konto helt nytt med endast de 1500 poängen från välkomsterbjudandet på, utöver poängen för den resa hon gjorde efter att hon anslutits till familjekonto.Jag fick tyvärr betala för att få över poängen som tjänats utav frugan innan vi skapade familjekontot.![]()
Får man alltid 1500 poäng vid sign-up, eller gäller det endast då och då?I vårt fall var min frus konto helt nytt med endast de 1500 poängen från välkomsterbjudandet på, utöver poängen för den resa hon gjorde efter att hon anslutits till familjekonto.
De får man när man gjort deras välkomst quiz, men de poängen flyttar inte över till familjekontotFår man alltid 1500 poäng vid sign-up, eller gäller det endast då och då?
Det var precis det här som förvånade mig. Det står att poängen inte flyttas över men de kom ändå i samband med första överföringen av poäng från en resa.De får man när man gjort deras välkomst quiz, men de poängen flyttar inte över till familjekontot