Har man inget bättre för sig kan man ju ifrågasätta hennes intelligens och skratta åt henne. Dock säger det nog mer om den som skrattar än om henne. Hon upplevde en schysst produkt och gillade den. Som sagt, kan amerikanska flygbolag benämna det first kan väl hon också?Skillnaden är ju dock att hon kallar det för first class när det inte är first class, man har helt enkelt benämnt det felaktigt.
Blå skor till blå jeans är ju inte fel benämning på något sätt, sen kan folk som kan mode gärna få uttala sig om huruvida det är en bra kombination eller inte.
Stor skillnad på saker som passar ihop jämfört med att kalla saker för något som det inte är. Skulle jag kalla ett par golfskor för fotbollsskor så har man ju samma typ av felaktighet. Båda är skor men helt olika produkter.
Jag gillar verkligen BC, men ibland är det lite väl skyddad verkstad. Hon åkte business, hon var nöjd med det. Då är det betydligt värre att de amerikanska flygbolagen får kalla sin domestic First för just First. Det om något är skandal.
-när de läser om någon som redan har svarta finskor och nu vill hitta bruna finskor.
Man undrar lite hur upplägget funkar. Om de nu betalade för uppgraderingen själva.. Kontaktar man sas i efterhand och säger "jag kan skriva ett bra blogginlägg om er, hur mycket betalar ni"? Annars är det ju inte ovanligt att en" stor bloggare" får en gratis uppgradering tex, men så verkar inte varit fallet den här gången.
Jag har bekanta som entusiastiskt åker till London i Eco med frun på amex 2for1.
Detta uppmuntrar jag med emfas och förklarar att det är ett lysande kap. Då blir det mindre konkurrens om platserna i F.