Blir väl kallad sexist till följande, men kan ju inte låta bli att säga det högt: om inget annat positivt, så vilken snygg brud.
(Dock inte i min stil - även på insidan!)
Jag gillar verkligen BC, men ibland är det lite väl skyddad verkstad. Hon åkte business, hon var nöjd med det. Då är det betydligt värre att de amerikanska flygbolagen får kalla sin domestic First för just First. Det om något är skandal.
Instämmer. Det är nog värre när en hel stor grupp konsumenter talar om första klass, fast hård- och mjukvaran motsvarar ofta en blandning av Ryanair eller någon annan LCC, SAS Plus och den gamla klassindelningen på SAAB 2000 eller ATR72 med SK (ja, jag har flugit med båda i business på TMP). Ack jag väntar redan på min sommarresa i "första klassen" med lite jordnötter eller dylikt, plus någon Canadair som hårdvara!
Mera realistiskt blir det när den nästan motsvarande hårdvaran fungerar som business till Mexiko eller Karibien.
P.S. Som en liten anekdot: vilken var den största fördelen med att åka C på propellerplanen? Svar: du kunde sno den godaste trekantsmackan före de övriga!
Det fanns ju inte precis så mycket proviant på lager...