Senaste nytt

"SAS Första klass till LA - WOW!"

Jag har faktiskt ingen aning om vem Petra är och jag reagerar inte så mycket över hennes faktafel. Det hör väl på något sätt till bloggvärlden att fara med en påklistrad glamour. Sen så tror jag faktiskt inte heller att någon större del av hennes läsare kommer att resa i SAS Business inom den närmaste tiden. Visserligen så kommer många av läsarna säkerligen kittlas av blogginlägget och kolla upp biljettpriserna till LA med SAS. Där man sakta konstaterar att en biljett kostar kostar minst fem gånger så mycket som en ekonomibiljett. Nu nämner hon förvisso även möjligheten till uppgradering för poäng och pengar, men frågan är om det gör någon av läsarna till en blivande medveten resenär?

Och när det kommer till hennes kommande LA-guide för We Are Travelers så ser jag det som ett eldprov. Kommer den vara skriven med ett mognare språk? För här hoppas jag att SAS ser till att artikeln håller lite kvalité. Även om jag är övertygad om att hennes LA-guide inte kommer tillföra ett dugg för oss som häckar här på BC.

Men SAS kommer sannolikt att hamna i rampljuset med lite ''Sex and the City glitter'' och nå en annan och yngre målgrupp via delningar och taggningar i sociala medier. Kolla bara på hur det fungerar när SAS delar en kampanj och flertalet personer taggar varandra och skriver att det är dags att boka biljetter etc. Jag tror faktiskt att vi kommer få se mer och mer av sånt här framöver.

Men SAS kommer sannolikt att hamna i rampljuset med lite ''Sex and the City glitter'' och nå en annan och yngre målgrupp via delningar och taggningar i sociala medier. Kolla bara på hur det fungerar när SAS delar en kampanj och flertalet personer taggar varandra och skriver att det är dags att boka biljetter etc. Jag tror faktiskt att vi kommer få se mer och mer av sånt här framöver.
Håller helt med dig. Det är bara att konstatera att det där inte är för oss och gå vidare i livet.

"SAS Första klass till LA - WOW!"

Lite synd ändå, hade varit roligt att prova nästa vecka när jag flyger med SAS till LA... ;)

Vet inte om den Svenska jantelagen har extra stor effekt på mig, men jag lägger i princip aldrig ut bilder på när jag flyger business. I princip så är det bara frugan min som vet att jag flyger C... hur brukar ni "skryta" om era uppgraderingar eller att ni får åka i C/F?

Värre än att läsa artiken, sitta brevid och höra den tala om råddjur.
I tio timmmmmar...o_O
Brevid vad är det? Är det ett visst nummer ett brev får när man skickar det, för att det skall vara lättare att följa (typ kollinummer)?

Om man nu skall förlöjliga någon som stavar fel, så skall man kanske se till att stava rätt själv?

Toppen