Jonas C
Medlem
En konsult av något slag?och då kommer nästa fråga - vad är ett råddjur?
En konsult av något slag?och då kommer nästa fråga - vad är ett råddjur?
Lånehajens sidekick.En konsult av något slag?![]()
Håller helt med dig. Det är bara att konstatera att det där inte är för oss och gå vidare i livet.Men SAS kommer sannolikt att hamna i rampljuset med lite ''Sex and the City glitter'' och nå en annan och yngre målgrupp via delningar och taggningar i sociala medier. Kolla bara på hur det fungerar när SAS delar en kampanj och flertalet personer taggar varandra och skriver att det är dags att boka biljetter etc. Jag tror faktiskt att vi kommer få se mer och mer av sånt här framöver.
Brevid vad är det? Är det ett visst nummer ett brev får när man skickar det, för att det skall vara lättare att följa (typ kollinummer)?Värre än att läsa artiken, sitta brevid och höra den tala om råddjur.
I tio timmmmmar...![]()
Talar aldrig om det för andra än närmaste kretsen.Vet inte om den Svenska jantelagen har extra stor effekt på mig, men jag lägger i princip aldrig ut bilder på när jag flyger business. I princip så är det bara frugan min som vet att jag flyger C... hur brukar ni "skryta" om era uppgraderingar eller att ni får åka i C/F?