Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Får man fråga hur du ser det i Expertflyer? Jag har nämligen en flight från Köpenhamn till San Francisco den 1 December och sen hem den 13 December. Det såg ut som att det var den nya kabinen när jag bokade och valde platser i C, men nu verkar det vara den gamla igen.
Tack på förhand!
Anders

Jag kollar under Seat Maps i EF.
1 och 13 december tycks vara gammal inredning...

60baf5f0de559ad50f53453097ca16b4.jpg

Nu händer det nått? :D

Edit: Ser ut som att det inte är ännu en test utan att hon faktiskt styr hemåt mot CPH!

Last edited:
16/11 CPH-NRT visar nya kabinen
Det skulle i så fall betyda att den går in på den ursprungliga turlistan där den i så fall skulle flyga till San Francisco imorgon. Och det skulle den ju faktiskt kunna hinna med, men kanske inte troligt ändå. Det bästa är dock att om planen håller så får jag flyga med den till Shanghai den 21/11. :)

Det skulle i så fall betyda att den går in på den ursprungliga turlistan där den i så fall skulle flyga till San Francisco imorgon. Och det skulle den ju faktiskt kunna hinna med, men kanske inte troligt ändå. Det bästa är dock att om planen håller så får jag flyga med den till Shanghai den 21/11. :)
Inte troligt, gamla kabinen på seatmap fortfarande.....

OY-KBA nu parkerad vid hangaren på Kastrup! Ska bli kul att se när den faktiskt kommer i trafik (känns lite hastigt att få ut den imorgon)... Tack till den som vet eller får veta och lägger ut det först ;)

Toppen