Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Det var någon som tidigare sa den 16/11 till Narita. Jag tycker att det verkar rimligt eftersom den då kommer in i det omlopp som var den ursprungliga planen (SFO den 11/11). Det är dessutom vad jag hoppas på eftersom det då skulle innebära att den kan ta mig till PVG den 21/11. Men, sen kan ju saker hända på vägen, så helt säker kan man ju inte vara.
 
Då ska den stå över natten i CPH efter att ha flygt hem från PVG den 15/11.
Hur blir det nu då (gissningar): 13/11 CPH-PVG
14/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
15/11 CPH-SFO
16/11 SFO-CPH
16/11 CPH-NRT
17/11 NRT-CPH
17/11 CPH-PVG
18/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
19/11 CPH-SFO
 
Då ska den stå över natten i CPH efter att ha flygt hem från PVG den 15/11.
Hur blir det nu då (gissningar): 13/11 CPH-PVG
14/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
15/11 CPH-SFO
16/11 SFO-CPH
16/11 CPH-NRT
17/11 NRT-CPH
17/11 CPH-PVG
18/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
19/11 CPH-SFO
Ursäkta, ska avgångsdatumen av Köpenhamn-San Francisco och San Francisco-Köpenhamn inte vara samma dag?
 
Då ska den stå över natten i CPH efter att ha flygt hem från PVG den 15/11.
Hur blir det nu då (gissningar): 13/11 CPH-PVG
14/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
15/11 CPH-SFO
16/11 SFO-CPH
16/11 CPH-NRT
17/11 NRT-CPH
17/11 CPH-PVG
18/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
19/11 CPH-SFO
Exakt så ser omloppsplanen ut och om den följs så kommer den att landa i CPH igen den 20/11 för att sedan sticka iväg mot NRT. Återvänder igen till CPH den 21/11 för att sedan vända mot PVG. Jag hoppas som sagt att man håller sig till omloppsplanen eftersom jag har haft den fantastiska oturen att missa både de ombyggda kabinerna som de nya planen pga inställda flyg, omkastningar i omloppen eller försenade leveranser. Trots att jag flugit i princip varannan vecka sedan i juni. Dock inte allt med SAS.
 
Toppen