Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

MaBe

Medlem
Med varsitt mittsäte i Go. Helst ska man även kontakta SAS och fråga om de kan seata barn med magknip alternativt personer som inte har duschat på en vecka på vardera sidan också.

Du missade att du skall sitta precis framför en av toaletterna så att sätena inte går att fälla.
En av dina grannar skall när han blir nekad alkohol berätta hur mycket pengar hans biljett kostat och upplysa om att bolag X airways banne mig bjuder på spriten.
 

KalleSus

Medlem
Kalle, går det att utläsa framåt, efter 11/12/13 november? Jag har en flight hem från TYO 27/11.. Går det att se ifall det är nya kabinen (OY-KBA)?

Den 27:e november borde också LN-RKF vara tillgänglig, men den verkar inte inlagd ännu i systemet. Det blir väl försening, i vanlig ordning :)

Enligt ExpertFlyer är inte 983 och heller inte 984 den uppdaterade OY-KBA den 27:e november.

OY-KBA gör för övrigt ett gästspel på Pekinglinjen runt 17-18 november.
 

Anders I

Medlem
Den 27:e november borde också LN-RKF vara tillgänglig, men den verkar inte inlagd ännu i systemet. Det blir väl försening, i vanlig ordning :)

Enligt ExpertFlyer är inte 983 och heller inte 984 den uppdaterade OY-KBA den 27:e november.

OY-KBA gör för övrigt ett gästspel på Pekinglinjen runt 17-18 november.

Får man fråga hur du ser det i Expertflyer? Jag har nämligen en flight från Köpenhamn till San Francisco den 1 December och sen hem den 13 December. Det såg ut som att det var den nya kabinen när jag bokade och valde platser i C, men nu verkar det vara den gamla igen.
Tack på förhand!
Anders
 

Thornado

Medlem
Åker man tåget till Shanghai från Peking för att flyga hem till Europa av någon speciell anledning?

Japp, för att man har ett gäng möten i Shanghai som man ska gå på mellan dessa två händelser. Jag åker ju alltså tåget nu på onsdag (11 nov) och flyger 18 nov, så har nästan en vecka i Shanghai.
(Ett annat acceptabelt svar hade även varit att man ville gå på den inofficiella BC-träffen i Shanghai.)
 

pljung

Medlem
Förutom att det är fel datum på grund av förseningen av OY-KBA, så är det så tursättningen ser ut.
Dag 1 12.25 CPH - SFO (åter CPH dag 2 13.20)
Dag 2 15.45 CPH - TYO (åter CPH dag 3 16.05)
Dag 3 18.30 CPH - PVG (åter CPH dag 4 18.30)
sen blir det normalt uppehåll över natt och sen ett nytt varv med SFO dag 5 osv.
Tight program? Tja, sånt är livet för en Airbus 340!
Det kan förekomma förändringar förstås, på grund av förseningar, teknik mm.

Nu tycks 11 november vara premiär för uppgradering till SFO. Vi får hoppas att det stämmer.
Seatmap ändrad på SK935 till SFO 11/11... då blir det den gamla kabinen i alla fall :(
 
Toppen