Jonas C
Medlem
Är nog ingen som vill slösa sina poäng/pengar på detVi får göra en BC:resa när sista planet med gamla kabinen gör sin sista tur
Är nog ingen som vill slösa sina poäng/pengar på detVi får göra en BC:resa när sista planet med gamla kabinen gör sin sista tur
Vi får göra en BC:resa när sista planet med gamla kabinen gör sin sista tur
Med varsitt mittsäte i Go. Helst ska man även kontakta SAS och fråga om de kan seata barn med magknip alternativt personer som inte har duschat på en vecka på vardera sidan också.
Kalle, går det att utläsa framåt, efter 11/12/13 november? Jag har en flight hem från TYO 27/11.. Går det att se ifall det är nya kabinen (OY-KBA)?
Den 27:e november borde också LN-RKF vara tillgänglig, men den verkar inte inlagd ännu i systemet. Det blir väl försening, i vanlig ordning
Enligt ExpertFlyer är inte 983 och heller inte 984 den uppdaterade OY-KBA den 27:e november.
OY-KBA gör för övrigt ett gästspel på Pekinglinjen runt 17-18 november.
OY-KBA gör för övrigt ett gästspel på Pekinglinjen runt 17-18 november.
Åker man tåget till Shanghai från Peking för att flyga hem till Europa av någon speciell anledning?Asch då. Jag som sätter mig på tåget från Peking till Shanghai på onsdag för att flyga hem därifrån just 18 november.
Åker man tåget till Shanghai från Peking för att flyga hem till Europa av någon speciell anledning?
Seatmap ändrad på SK935 till SFO 11/11... då blir det den gamla kabinen i alla fallFörutom att det är fel datum på grund av förseningen av OY-KBA, så är det så tursättningen ser ut.
Dag 1 12.25 CPH - SFO (åter CPH dag 2 13.20)
Dag 2 15.45 CPH - TYO (åter CPH dag 3 16.05)
Dag 3 18.30 CPH - PVG (åter CPH dag 4 18.30)
sen blir det normalt uppehåll över natt och sen ett nytt varv med SFO dag 5 osv.
Tight program? Tja, sånt är livet för en Airbus 340!
Det kan förekomma förändringar förstås, på grund av förseningar, teknik mm.
Nu tycks 11 november vara premiär för uppgradering till SFO. Vi får hoppas att det stämmer.