Ja det var det jag misstänkte men var inte säker.FF#1 skrev:Ja det ska räknas mot LTGKlicka för att utvidga...
Tack o bock!
Ja det var det jag misstänkte men var inte säker.FF#1 skrev:Ja det ska räknas mot LTGKlicka för att utvidga...
Köpa baspoäng i efterhand?MalinMa skrev:Finns det något man kan göra?Klicka för att utvidga...
MalinMa skrev:Finns det något man kan göra?Klicka för att utvidga...
Låter som något blivit fel från SAS sida då du haft minst guld 8 åt innan som var kvalificerande. Detta borde senast i januari ha återspeglat sig på din LTG sida. Jag skulle omedelbart kontakta sas i detta ärende, allas status under 2021 som man tjänat på egna meriter ska ha förlängts.MalinMa skrev:1 Nov - 31 okt är min kvalificerings period.Vill minnas att något skulle korrigeras under grace perioden men jag kanske har missförståttKlicka för att utvidga...
Men då har det ju blivit fel någonstans?MalinMa skrev:1 Nov - 31 okt är min kvalificerings period.Klicka för att utvidga...
Million Miler skrev:Är det någon annan som har kvalificeringsperiod januari - december och som inte fått det räknat mot Life time gold än (med utlovad förlängning)? Nu är det 24e mars och förra året hade de fixat till detta mot mitten av mars.Klicka för att utvidga...
JAM(1)777 skrev:Någon som vet något om 20% av poängen baserad på nuvarande statusnivå kommer sättas in på kontot för oss som har period som löper ut i dec?Klicka för att utvidga...