Hade varit toppen!
Har både problem med efterregistrering där jag fått vänta länge utan att något händer samt att poängen tar väldigt lång tid på sig innan de trillar in.
Jag har aldrig lyckats få etterregistreringen att fungera, alltid fått använda mig av chatten för att det ska fungera.Ja jag är själv oerhört irriterad över hur dålig service det är. Jag tror jag kan lösa det mycket snabbare.
Jag har aldrig lyckats få etterregistreringen att fungera, alltid fått använda mig av chatten för att det ska fungera.
Är det SAS själva som kör shoppen eller är det outsourcat på något sätt? Det känns som om hela hanteringen av shoppen har kört i diket...Efterregistrering av flygresor är mycket enklare än shoppen, det är 2 olika avdelningar som har hand om det.
Det är väl Plusdeal som sköter SAS Onlineshopping, samma som Eurobonusshopen....Är det SAS själva som kör shoppen eller är det outsourcat på något sätt? Det känns som om hela hanteringen av shoppen har kört i diket...
Ja, men är det SAS som står bakom Plusdeal, eller vem är huvudman där?Det är väl Plusdeal som sköter SAS Onlineshopping, samma som Eurobonusshopen....
Ja, men är det SAS som står bakom Plusdeal, eller vem är huvudman där?
Iof logiskt att de skulle branda om den då från SAS till Plusdeal. Vill minnas att jag fick något mail om det.Verkar vara fristående:
Plusdeal ApS - København V - Se Regnskaber, Roller og mere