Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Mycket snällt! Ska samla ihop det som ligger för mig lite senare idag.

Vet du hur ofta någon går igenom den "officiella" vägen för saknade poäng? Känns som det tar veckor/månader innan man ens får svar

Kanon!

Ingen aning faktiskt, har nästan aldrig kontakt med dom, bara dom gånger då det är någon som väntat i flera månader .

FRÅN MODERATOR

Vänner..

Vi vill inte vara taskiga eller negativa. Men trots medlem @Hjälpredan erbjudande att hjälpa våra medlemmar så har vi i dagsläget inte kunnat verifiera att medlemmen faktisk jobbar på SAS. Medlemmen har också informerat alla att han/hon gör detta utan att informera sin arbetsgivare. Vi tror med största sannolikhet att detta är genuint, men med den lilla bedrägeririsk som finns med att lämna ut sitt EuroBonusnummer så väljer vi temporärt att låsa tråden tills vi kan etablera kontakt och verifiera.

Medlemmar som tackar ja till hjälp gör detta på egen risk. Men erfarenheten vi har är att vi som oftast inblandas i dispyt mellan medlemmar så vi väljer ta en väldigt försiktig position här tills vidare.

MVH,
Fredrik, Robert och Hans

Last edited:
FRÅN MODERATOR

Vänner,

Vi har verifierat att medlem @Hjälpredan jobbar på SAS Support i Sverige. Dock förblir medlemmen anonym, också för oss som är moderator. Vi öppnar upp tråden igen, men vill påpeka att BusinessClass tar inget ansvar för vad våra medlemmar gör med denna information. All kontakt mellan er är på egen risk.

MVH,
Hans/Fredrik/Robert

Gällande DN-dealen så försvann den nu från mina kommande poster, utan att några poäng kom in. Har ingen aning om varför.

Gällande DN-dealen så försvann den nu från mina kommande poster, utan att några poäng kom in. Har ingen aning om varför.

DN posten har försvunnit för mig också. Ett antal andra poster har också försvunnit utan att dessa kommit in på mitt eurobonus konto. Förstår ingenting..

Otroligt. Jag fick precis ett mail från SAS Online Shopping att mina poäng för ett köp hos Apple registrerats. Eftersom jag inte gjort något sådant köp blev jag först orolig att Eurobonuskontot hackats, men när jag loggar in och kollar har jag alla poängen kvar. Och när jag kollar kommande poäng på Online Shopping ser jag att det köp de precis registrerat var från i mitten av januari. Då kom jag ihåg att jag faktiskt hade gjort ett köp då, och att jag helt glömt bort att det aldrig kom några poäng.

Jag vet inte om jag ska vara imponerad över att de tydligen går igenom gamla transaktioner för att rätta uteblivna poängöverföringar utan att jag felrapporterat det, eller förgrymmad över att det tar mer än 7 månader att få poängen.

Toppen