Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Jag gjorde ett köp i april som jag inte fått poäng för. Mailade i måndags och frågade vad som hänt, efter 90 minuter satt poängen på mitt konto.

Även jag fick ett email imorse ang poäng, det var så länge sedan jag beställde något där så jag har ingen aning om vad exakt det gällde.

Ringde dom för ca 10 dagar sedan angående köp från april till dagens datum som inte trillat in. Vissa står som pending vissa syns inte överhuvudtaget. Skickade in via deras formulär, dom verkar inte ha registrerats. Har inte ens fått ett bekräftelse på att dom mottagit ett ärende.

Har inte mottagit något mejl eller poäng. :(

Samma för mig. Fick ett mail och poäng. Hmmm, vad har jag nu köpt...
Loggade in på Onlineshopping-sidan, finns ingen transaktion som matchar det antal poäng mailet sa att jag skulle få. Dock väntar jag tydligen på 418 poäng från Dustin sedan 22-10-2016. Uselt.

Gjorde ett köp på Dustin idag kl10:22 och precis 1h senare dvs kl11:22 så dök det här upp.

Vi har registrerat ditt köp hos Dustin och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt. Observera att det kan ta upp till 8 veckor innan Extrapoängen krediteras till ditt konto.

Så det finns ju hopp om att portalen är fixad?! :)

Toppen