Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Var ser man hur många poäng som ska föras över?
Har tittat över 2 köp som jag gjort och kan inte se på mitt eurobonuskonto att några poäng kommit för dessa
Var tydligen via plusdeal jag köpt grejer och fanns en chat på deras sida och fick hjälp på en gång och poängen ska synas till imorgon. Väldigt smidigt skött där i alla fall

Jag gick in för att anmäla saknade poäng men när man avslutar genom att "skicka" får jag felmeddelandet "ClickAlreadyHaveOrders". Betyder detta att poängen är på väg? Jag ska erkänna att jag inte väntat 6 veckor.

Jag gick in för att anmäla saknade poäng men när man avslutar genom att "skicka" får jag felmeddelandet "ClickAlreadyHaveOrders". Betyder detta att poängen är på väg? Jag ska erkänna att jag inte väntat 6 veckor.

Japp, se inlägg 432 i tråden.
"Felmeddelandet innebär oftast att en order redan står reda att utbetalas."

Var ser man hur många poäng som ska föras över?
Har tittat över 2 köp som jag gjort och kan inte se på mitt eurobonuskonto att några poäng kommit för dessa
På mina sidor på onlineshoping.flysas.com ska det stå "poäng på väg till dig" men som sagt tidigare funkar det inte som det ska och köpen syns inte. Man får ofta tillslut efterregistrera poängen.

Jag har väntat på ca 1700 poäng från en mängd småköp 3-12 månader nu. Igår när jag loggade in hade flera av de här köpen försvunnit utan förklaring. Utan egen loggföring kan man inte syssla med det här utan att bli blåst.
Såg nu att jag också har köp som försvunnit som funnits där tidigare.

Klart ojämn nivå måste man säga. Ett tidigare köp syns inte i huvudtaget. Dagens köp kom det en "Din beställning har registrerats" efter 20 minuter där dom bekräftar köpet och vilken butik det var.

Gjort några köp på sistone, fått in poäng för ca hälften av köpen efter 10 veckor. Försöker efterregistrera men får bara felmeddelande, mailar och får inget svar på 2 veckor, ringer upp och rekommenderas maila igen, inget svar på det mailet heller. Sen för en vecka sedan kontakt med den igen nu via chatten och nu börjar slutligen poängen ramla in, saknar nu bara poäng från ett köp:)

Gjorde mitt första köp nyss. På 312 kr. Dock står det bara 262 kr som grundbelopp på sidan? Är det momsen de räknar bort?

Förövrigt tycker jag det är skrämmande att systemet fungerar så pass dåligt. :/ Blir en satans massa extrajobb för att få sina poäng. Hoppas EB-systemet blir bättre.

Toppen